بازاریابی: تعریف مفهوم بازاریابی از نظر جی کنراد لوینسون

بازاریابی: تعریف مفهوم بازاریابی از نظر جی کنراد لوینسون

جی کنراد لوینسون ازجمله نویسندگان معروف و فعال در زمینه ی مدیریت کسب‌وکار و نویسنده کتاب معروف گوریلا مارکتینگ (بازاریابی ابرقدرتی: گوریل آسا) است. کتاب‌های او از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در مدیریت کسب‌وکار و بازاریابی است. کتاب گوریلا مارکتینگ لوینسون مهم‌ترین منبع در بازاریابی پارتیزانی است و در برنامه تدریس مدیریت بازرگانی دانشگاه‌های جهان قرار دارد.

تعریف مفهوم بازاریابی از نظر جی کنراد لوینسون

بازاریابی: هر گونه ارتباطی است که در کسب‌وکار با افرادی خارج از کسب‌وکار، برقرار می نمایید. بازاریابی هنر تغییر ذهنیت و باور مردم نسبت به هر چیزی است. بازاریابی این فرصت و جایگاه را برای شما فراهم می‌کند تا با فروش بهتر محصولات خود، سودآوری داشته باشید. بازاریابی فرصتی برای همکاری با کسب‌وکارهای دیگر و ایجاد روابط کاری فراهم مینماید

error: Content is protected !!
X