برندینگ: ارسال یک پیام منسجم

برندینگ: ارسال یک پیام منسجم

در حالی که در دوره ی دیجیتال میان مشتریان و سازمان‌ها کانال‌های ارتباطی بسیاری وجود دارد (مجلات، وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، بیلبوردها و…) گاهی مشتریان و مخاطبان از دیدن ده‌ها پیام متفاوت از سوی یک برند دچار سردرگمی می‌شوند. به همین منظور باید تلاش کنید تا یک پیام واحد و منسجم را به مخاطبان خود منتقل کنید. اگر پیامی که به مخاطبان خود منتقل می‌کنید واحد و منسجم باشد، تصویری محکم و به یاد ماندنی از سازمان شما در ذهن مخاطبان شکل خواهد گرفت که در واقع مفهوم و جایگاه برندینگ را تقویت نموده و ضمانتی برای انجام فعالیت اقتصادی درازمدت محسوب میگردد و هر کجا نشانه‌ای از شما ببینند (لوگو، شعار یا نقاشی) فورا به یاد شما خواهند افتاد. همین امر موجب می‌شود که مشتریان بارها و بارها به شما رجوع کنند و به شما وفادار باشند. برای برندینگ در اینترنت، پیام شما باید معرف ارزش‌های سازمان باشد و با تصویری که از سازمان خود ارائه کرده‌اید، همخوانی داشته باشد.

error: Content is protected !!