برندینگ در اینترنت: جذابیت های بصری

برندینگ در اینترنت: جذابیت های بصری

اگر قصد دارید برای سازمان، محصول، کالا یا خدمات خود یک پروفایل آنلاین ایجاد کنید، بهتر است از همان ابتدا حرفه‌ای ظاهر شوید چرا که تصویر بصری سازمان،‌کالا یا خدمات از همان ابتدا در ذهن کاربران شکل می‌گیرد. وب‌سایت شما معرف سازمان شماست و هرچه حضور شما در اینترنت حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر باشد، تصویر بهتری از سازمان شما در ذهن کاربران ایجاد می‌شود. باید خود را طوری معرفی کنید که مشتریان بدانند حرفه‌ای هستید و کیفیت و خدمات اولویت‌های شما هستند.

اما چگونه ثابت کنیم که در دنیای مجازی هم به اندازه دنیای واقعی حرفه‌ای هستیم؟ این یکی از دشواری های برندینگ در اینترنت است. ممکن است کمی ظاهربینانه به نظر برسد. اما تجربه نشان داده است که کاربران اینترنت به جنبه‌های بصری توجه ویژه‌ای دارند. به همین منظور بهتر است وب‌سایت یا لوگوی سازمان را به نوعی طراحی کنید که توجه کاربران را جلب کند. می‌توانید از طراحان وب‌سایت کمک بگیرید یا از ابزارهای طراحی وب‌سایت استفاده کنید.

error: Content is protected !!