برندینگ در اینترنت: حضور فعال و ارتباط با مخاطبان

برندینگ در اینترنت: حضور فعال و ارتباط با مخاطبان

برای اینکه کسب‌وکار شما جایگاه و مفهوم خود را در مقایسه با سایر رقبا پیدا نماید، باید با کاربران در ارتباط مستقیم باشید و به کاربر این اطمینان را بدهید که احساسات انسانی،‌در خرید او موثر هستند. به این منظور باید پیش از انتخاب محتوای سایت، یک استراتژی بازاریابی اتخاذ کنید. این استراتژی باید با نیازها و خواسته‌های مخاطبان شما همسو باشد. بنابراین، ایجاد یک پروفایل آنلاین تنها طراحی یک وب‌سایت یا صفحه در شبکه‌های اجتماعی نیست بلکه انتشار محتوا و مطالبی است که برای مخاطبان شما جالب و حائز اهمیت باشد. به این منظور باید از عبارات و کلیدواژه‌های خاص بارها و بارها استفاده کنید تا اگر مثلا کاربری مطلبی را در گوگل جست‌وجو کرد، در صفحه نتایج جست‌وجو، سایت شما بالاتر از بقیه سایت‌ها قرار بگیرد (در حوزه بازاریابی اینترنتی به این عمل بهینه‌سازی موتور جست‌وجو می‌گویند).

error: Content is protected !!